Onderhoudscontract
Onderhoudscontracten van Mobizon
Controle én onderhoud van uw zonnepaneleninstallatie is erg belangrijk voor de levensduur en opbrengst. Kies daarom voor een onderhoudscontract waarbij wij dit voor u uit handen nemen. Zo bent u verzekerd van een goedwerkende én veilige installatie.
Heeft u nog geen
zonnepanelen?
Wij bekijken graag de mogelijkheden met u samen tijdens een vrijblijvend gesprek op locatie, onder het genot van een vers bakje koffie natuurlijk.
Welk onderhoudsplan past bij u?
U kunt bij ons kiezen uit drie verschillende onderhoudscontracten: Comfort, Comfort Plus+ en Premium. Er is altijd een contract dat past bij uw wensen en situatie. De minimale looptijd van het contract is twee jaar.
Comfort
Kies voor ons basispakket met veel voordelen.
VANAF
€7,95
PER MAAND
Comfort Plus+
Kies voor ons uitgebreide & meest gekozen pakket.
VANAF
€12,95
PER MAAND
Premium
Kies voor ons meest luxe pakket en wordt volledig ontzorgd.
VANAF
€19,85
PER MAAND
FAQ
Belangrijk om te weten voordat u een contract met ons afsluit, is dat u alle ins en outs goed doorleest. Eerlijkheid staat bij ons voorop.
Algemene voorwaarden service- en onderhoudsabonnementen
Mobizon voert verschillende werkzaamheden uit op het moment dat we de jaarlijkse inspectie hebben ingepland. Tijdens ons bezoek op locatie zullen we onder meer de volgende werkzaamheden verrichten:
- Controleren van de juiste werking van de omvormer;
- Doormeten van het systeem (stringspanningen, isolatieweerstand);
- Aantekenen van geconstateerde afwijkingen t.o.v. actuele wet- en regelgeving;
- Meterkast controle;
- Visuele inspectie van de gehele zonnepaneleninstallatie.
De contracten zijn alleen af te sluiten bij een SolarEdge en Enphase installatie:
- Prijzen per maand, inclusief BTW (21%);
- Onderhoud valt alleen binnen de reguliere openingstijden;
- De tarieven zijn geldig t/m 31 december 2025 en worden jaarlijks geïndexeerd.
Mobizon controleert iedere maand uw installatie op afstand. Zo zullen we een proactieve beoordeling geven indien er storingen ontstaan en desgewenst een reclamatie bij de fabrikant opstarten.
Let op! Mobizon is niet aansprakelijk voor opbrengstverliezen of voor een systeem dat offline is. Hier is de consument zelf verantwoordelijk voor.
Een onderhoudscontract afsluiten?
Wilt u ook zorgeloos energie blijven opwekken? Vul hieronder het aanmeldformulier in.